З метою підвищення рівня практичної підготовки майбутніх вихователів до проведення аудиторних занять долучаються випускники, професіонали-практики. Бінарне заняття в розрізі дисципліни Методика навчання «Природничої освітньої галузі» провели для студентів О. О. Панченко, доктор філософії, викладач та Н. Осьмак, випускниця кафедри дошкільної та спеціальної освіти, нині педагог класу дошкільної підготовки у Новопечерській школі м. Київ. На занятті студенти відтворили теоретичні знання щодо сутності поняття «дослідницька діяльність», визначили основні етапи дослідницької діяльності, з’ясували можливості інтеграції з іншими видами пізнавальної активності дітей, а також знаходили спільні та відмінні характеристики дослідів та експериментів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Під час практичної частини заняття вивчали особливості організації дослідницької діяльності дітей та практикувалися у проведенні дослід відповідно до визначених етапів. Родзинкою заняття стало використання доповненої реальності, що дозволило студентам відтворити створені зображення за допомогою мобільних застосунків. По завершенню заняття, кожний студент здійснював самооцінювання своєї діяльності у віртуальному класі ClassDojo. Щиро дякуємо Наталії Осьмак за можливість долучитися до освітнього процесу здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. Впевнені, що Ваш практичний досвід представлений студентам неодмінно стане в нагоді кожному.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *